Przedszkolaki w tym roku szkolnym od września do kwietnia realizowały ogólnopolski projekt edukacyjno-czytelniczy „Bajki – Pomagajki” 
 . Polegał on na czytaniu i omawianiu bajek terapeutycznych, realizując poszczególne moduły:
. Polegał on na czytaniu i omawianiu bajek terapeutycznych, realizując poszczególne moduły:

 . Polegał on na czytaniu i omawianiu bajek terapeutycznych, realizując poszczególne moduły:
. Polegał on na czytaniu i omawianiu bajek terapeutycznych, realizując poszczególne moduły:• Wrzesień – lęk przed przedszkolem 
 : „Kocica Złośnica woła – ja nie chcę do przedszkola!”
: „Kocica Złośnica woła – ja nie chcę do przedszkola!”

 : „Kocica Złośnica woła – ja nie chcę do przedszkola!”
: „Kocica Złośnica woła – ja nie chcę do przedszkola!”• Październik – lęk przed ciemnością 
 : „Jak Bąbelek pokonał strach.”
: „Jak Bąbelek pokonał strach.”

 : „Jak Bąbelek pokonał strach.”
: „Jak Bąbelek pokonał strach.”• Listopad – rozwiązywanie konfliktów rówieśniczych 
 : „Lew Drapuś.”
: „Lew Drapuś.”

 : „Lew Drapuś.”
: „Lew Drapuś.”• Grudzień – akceptacja odmienności (mutyzm wybiórczy) 
 : „Cicha myszka.”
: „Cicha myszka.”

 : „Cicha myszka.”
: „Cicha myszka.”• Styczeń – lęk przed straszydłami i potworami 
 : „Bajka o dzielnym króliczku i potworze spod łóżka.”
: „Bajka o dzielnym króliczku i potworze spod łóżka.”

 : „Bajka o dzielnym króliczku i potworze spod łóżka.”
: „Bajka o dzielnym króliczku i potworze spod łóżka.”• Luty – lęk przed odrzuceniem 
 : „Ja nie chcę mieć braciszka!”
: „Ja nie chcę mieć braciszka!”

 : „Ja nie chcę mieć braciszka!”
: „Ja nie chcę mieć braciszka!”• Marzec – lęk przed gryzoniami 
 : „Przygody żółwia Huberta.”
: „Przygody żółwia Huberta.”

 : „Przygody żółwia Huberta.”
: „Przygody żółwia Huberta.”• Kwiecień – lęk przed owadami 
 : „O chłopcu, który bał się owadów.”
: „O chłopcu, który bał się owadów.”

 : „O chłopcu, który bał się owadów.”
: „O chłopcu, który bał się owadów.”Bajki – Pomagajki oswajały z emocjami i problemami bohaterów 
 , zawierały wskazówki, co dzieci mogą zrobić, by poradzić sobie w danej sytuacji
, zawierały wskazówki, co dzieci mogą zrobić, by poradzić sobie w danej sytuacji 

 .
.

 , zawierały wskazówki, co dzieci mogą zrobić, by poradzić sobie w danej sytuacji
, zawierały wskazówki, co dzieci mogą zrobić, by poradzić sobie w danej sytuacji 

 .
.Dzieci bardzo chętnie słuchały kolejnych bajek  i dzieliły się wrażeniami
 i dzieliły się wrażeniami 
 .
.
 i dzieliły się wrażeniami
 i dzieliły się wrażeniami 
 .
.




